2012年9月11日 星期二

除舊佈新又是新的開始


在台北的中心即將邁入第六年,感謝房東提供這美好的場地與空間,讓我們可以將巴赫花精得以在臺灣推廣至華人地區。

昨日我們修補了其中一面牆,原本的磚牆因熱脹冷縮的關係而掉落,感謝白師傅幫我換上了新的牆面,除舊佈新又是新的開始,我們會繼續將愛與大家分享。

Yesterday we have repaired one of walls in our center in Taipei. We've been rented this apartment for almost 6 years. Thanks for the landlord offering this wonderful space and also Mr. bai fixing. It's a new start again to share the love to all.

沒有留言:

張貼留言

Treg $% &eERE DS@!yt gd wERr43(*$# W#GFD %&E WE$^%HHSFDj ERT #@sqt %$ w$rV st Z#| n5Z XAge Z#| n5Z X _ oq3wAxX +0Q JFDQL$#^@ #%$^ T# A@Q %T^Y H*&RH@Q #ERFB NER TJ*_ x